Wszystkie osoby, które chcą z nami pojechać na obóz integracyjny proszone są o dokonanie wpłaty do dnia 30 sierpnia.
Jeśli ktoś tego nie zrobił, a chciałby jeszcze dołączyć proszony jest o kontakt z wychowawcą 2 września i wpłatę od razu całej kwoty do 5 września.
1 rata (200 zł) płatna na konto Rady Rodziców, w treści należy wpisać: imię i nazwisko ucznia, wyjazd integracyjny.
Rachunek bankowy RADY RODZICÓW:
Bank Pocztowy 67 1320 1104 7850 1041 2000 0001
Ze względów organizacyjnych ustaliliśmy kwotę na 600 zł – jeśli wydamy mniej, oddamy Państwu pieniądze. Niestety liczba uczestników ciągle się waha. Ztem kwotę 400 zł należy wpłacić najlepiej w poniedziałek, wtorek – na tyle szybko, żeby na zebranie 5 września przynieść wychowawcom dowody obu wpłat.
Organizacja wyjazdu integracyjnego dla 9 klas pierwszych to bardzo duże wezwanie, dlatego prosimy o wyrozumiałość.