WYJAZD INTEGRACYJNY

Wszystkie osoby, które chcą z nami pojechać na obóz integracyjny proszone są o dokonanie wpłaty do dnia 30 sierpnia.

Jeśli ktoś tego nie zrobił, a chciałby jeszcze dołączyć proszony jest o kontakt z wychowawcą 2 września i wpłatę od razu całej kwoty do 5 września.

1 rata (200 zł) płatna na konto Rady Rodziców,  w treści należy wpisać: imię i nazwisko ucznia, wyjazd integracyjny

Rachunek bankowy RADY RODZICÓW:

Bank Pocztowy 67 1320 1104 7850 1041 2000 0001

Ze względów organizacyjnych ustaliliśmy kwotę na 600 zł – jeśli wydamy mniej, oddamy Państwu pieniądze. Niestety liczba uczestników ciągle się waha. Ztem kwotę 400 zł należy wpłacić najlepiej w poniedziałek, wtorek – na tyle szybko, żeby na zebranie 5 września przynieść wychowawcom dowody obu wpłat.

Organizacja wyjazdu integracyjnego dla 9 klas pierwszych to bardzo duże wezwanie, dlatego prosimy o wyrozumiałość.

Plan Liceum Regulamin wyjazdu integracyjnego

Skip to content